Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
URNEXXT - Evo, M5
#1
The little plate that could, instigated its first couple of races lol.

Evo -

From a 70 roll up to 135: He got behind me real close, i dropped 3rd and mashed it. He got along side of my pulling slightly past my fender up till around 100. I hit 4th, and then SEE YAAAAA! I put roughly 8 cars on him when i let off at 135. He definatly was trying because we went at it again :headbang: .

2nd roll from around 55 up to 120. Same story. He pulled on me by almost a half a car, then into 4th it was all over for him :grin:


M5 - it was a newer V10. Never stood a chance, but i had fun losing anyhow Tongue I kept up with him, and he didnt pull away from me like i thought he would have. Maybe he was runnign 400 HP mode *for those who dont know, there is a button for 500 hp* , i dunno....Still lots of fun, and im lookin forward to the havoc this plate is gonna create lol


watta Rushhhhhh11!!11!
2008 Mustang GT

Acquired 3-11-08 with 4 Miles


Best ET, 13.4 @ 105.04 Mph Almost stock!

2.1 sec 60 FT



New mods:

JLT tune/CAI

Steeda Tri-ax STS




1991 Lincoln town car

143k

Acquired 1-22-09



1992 Lincoln town car (given to dad)

104k Acquired 8-24-08
Reply
#2
wow, you are so cool doing 135 on a public road Confusedlap:
Treasurer - The Lincoln Mark VII Club



89 Mark VII LSC "The Lincoln"

89 Mark VII "Bullitt"

87 Mark VII "Pandora" slightly modified Smile

89 Mark VII LSC

89 Mark VII LSC

88 Mark VII LSC

88 Mark VII LSC

86 Mark VII BB

99 F-150 "The Truck"

77 Monte Carlo "The Monte"

01 Carmate 18ft deck open car trailer





Part Cars:

89 Mark VII LSC RIP 11/09

88 Mark VII BB RIP 05/09

88 Mark VII LSC RIP 11/08
Reply
#3
Quote:wow, you are so cool doing 135 on a public road Confusedlap:

I am. Cool
2008 Mustang GT

Acquired 3-11-08 with 4 Miles


Best ET, 13.4 @ 105.04 Mph Almost stock!

2.1 sec 60 FT



New mods:

JLT tune/CAI

Steeda Tri-ax STS




1991 Lincoln town car

143k

Acquired 1-22-09



1992 Lincoln town car (given to dad)

104k Acquired 8-24-08
Reply
#4
I just pray that you don't take anyone else with you when you leave this earth. Confusedoapbox:
Treasurer - The Lincoln Mark VII Club



89 Mark VII LSC "The Lincoln"

89 Mark VII "Bullitt"

87 Mark VII "Pandora" slightly modified Smile

89 Mark VII LSC

89 Mark VII LSC

88 Mark VII LSC

88 Mark VII LSC

86 Mark VII BB

99 F-150 "The Truck"

77 Monte Carlo "The Monte"

01 Carmate 18ft deck open car trailer





Part Cars:

89 Mark VII LSC RIP 11/09

88 Mark VII BB RIP 05/09

88 Mark VII LSC RIP 11/08
Reply
#5
He watched F&F he's a professional driver Big Grin
Working on a new site: http://youpaidwhat.us



:banana:
Reply
#6
Quote:...and im lookin forward to the havoc this plate is gonna create lol

Like car-through-a-guardrail kinda havoc?
[Image: 550i-1.jpg]
Reply
#7
That tag will make sure every LEO that gets behind you follows you
and messes with you,,good luck with that.
Wink
2008 Saab 9-7x Aero 6.0V8 AWD 5000lbs
[email protected]
resonator delete,homemade cold air,otherwise stock
1994 Mustang Gt convertible.. stock

[Image: image.php?u=20525&type=sigpic&dateline=1385997332]
Reply
#8
Quote:He watched F&F he's a professional driver Big Grin

Um, no.

Quote:Like car-through-a-guardrail kinda havoc?

Nah, uh. And bite your tongue.

Quote:That tag will make sure every LEO that gets behind you follows you
and messes with you,,good luck with that.
Wink

Doubt it. Its all in good clean fun, and doesnt say anything nasty. besides, without the exhausts it looks like a V6 with GT badging...whos gonna take it seriously? :ugh:


Quote:I just pray that you don't take anyone else with you when you leave this earth.

I hope not either. If anyone gets hurt through my stupidity, it should only be me. For what its worth, there wasnt anyone really on the road and it was late at night. Not like i truly care what anyone thinks, just figured i'd throw that out there.


Happy new year everyone! :cheers:
2008 Mustang GT

Acquired 3-11-08 with 4 Miles


Best ET, 13.4 @ 105.04 Mph Almost stock!

2.1 sec 60 FT



New mods:

JLT tune/CAI

Steeda Tri-ax STS




1991 Lincoln town car

143k

Acquired 1-22-09



1992 Lincoln town car (given to dad)

104k Acquired 8-24-08
Reply
#9
I know it doesnt say anything nasty but for better
or worse anything that catches an LEOs eye is not good,
and on a Mustang even worse.
keep your eyes open!
Smile
2008 Saab 9-7x Aero 6.0V8 AWD 5000lbs
[email protected]
resonator delete,homemade cold air,otherwise stock
1994 Mustang Gt convertible.. stock

[Image: image.php?u=20525&type=sigpic&dateline=1385997332]
Reply
#10
Just tell them you're a hair stylist.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)